De hoofdstad van Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Marieke Ekenhorst - WaarBenJij.nu De hoofdstad van Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Marieke Ekenhorst - WaarBenJij.nu

De hoofdstad van Nederland

Door: Denise Marieke Ekenhorst

Blijf op de hoogte en volg Denise Marieke

02 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik ben geboren en getogen in Alkmaar. Hier ben ik opgegroeid en studeer hier nog steeds. De eerste reis die ik dus heb gemaakt is dus naar onze hoofdstad: Amsterdam.

Via bbwelcome2amsterdam.nl verbleef ik bij een bed and breakfast in Amsterdam. Ik kon op deze website makkelijk alle B&B locaties van Amsterdam vergelijken op basis van prijs, locatie en dergelijke.

Het mooiste van Amsterdam vond ik de dam. Dit was 1 groot plein vol met toeristen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

De hoofdstad van Nederland

Ik ben geboren en getogen in Alkmaar. Hier ben ik opgegroeid en studeer hier nog steeds. De eerste reis die ik dus heb gemaakt is dus naar onze hoofdstad: Amsterdam.

Via bbwelcome2amsterdam.nl verbleef ik bij een
bed and breakfast in Amsterdam. Ik kon op deze website makkelijk alle B&B locaties van Amsterdam vergelijken op basis van prijs, locatie en dergelijke.

Het mooiste van Amsterdam vond ik de dam. Dit was 1 groot plein vol met toeristen.

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2016

Nieuwe baan in Almere

02 Mei 2015

De hoofdstad van Nederland
Denise Marieke

Mijn naam is Denise Marieke Ekenhorst. Mijn hobby is reizen.

Actief sinds 12 April 2016
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 4762

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 02 Mei 2015

De hoofdstad van Nederland

Landen bezocht: