De hoofdstad van Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Marieke Ekenhorst - WaarBenJij.nu De hoofdstad van Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Marieke Ekenhorst - WaarBenJij.nu

Door: Denise Marieke Ekenhorst

Blijf op de hoogte en volg Denise Marieke

02 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik ben geboren en getogen in Alkmaar. Hier ben ik opgegroeid en studeer hier nog steeds. De eerste reis die ik dus heb gemaakt is dus naar onze hoofdstad: Amsterdam.

Via bbwelcome2amsterdam.nl verbleef ik bij een bed and breakfast in Amsterdam. Ik kon op deze website makkelijk alle B&B locaties van Amsterdam vergelijken op basis van prijs, locatie en dergelijke.

Het mooiste van Amsterdam vond ik de dam. Dit was 1 groot plein vol met toeristen.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Via bbwelcome2amsterdam.nl verbleef ik bij een